“Ik weet van tevoren niet hoe de les er uit gaat zien, en dat maakt Li La Land heel speciaal”
Rick Gering, leerkracht groep 1/2“Werken met Speel je Mee in Li La Land was voor mij ook heel leuk! Een andere manier, soms heerlijk buiten. Het inspireert me!”
Gea de Kort, leerkracht groep 1/2“De kinderen willen alleen nog maar met Slang in de lees- schrijfhoek spelen..”
Maaike van der Schaaf, leerkracht groep 1 / 2“Met Speel je mee kwam het onderwijs echt tot leven. Het werd na de introductie een keuze-item in de klas en stond met stip op nummer één bij alle kinderen”
Bianca Pat, leerkracht groep 1 / 2“De kinderen zijn erg enthousiast over Li La Land, bedenken creatieve ideeën en hebben ondertussen veel nieuwe woorden geleerd. Er is veel ruimte voor eigen inbreng, dat is heel sterk”
Aafke Herder, leerkracht groep 3 / 4“Ik zou graag Li La Land als methode hebben, geen andere pakketten ernaast en alleen maar werken met alle activiteiten en de poppen. De kinderen genieten er enorm van en het maakt het onderwijs zo leuk! Wat mij betreft wordt het een inspectieproof methode met alle ontwikkelingsgebieden van het jonge kind erin”
Leerkracht groep 1 / 2